PreBilge

Ta kompaktni centrifugalni separator čisti vstopno kalužno vodo, preden vstopi v obstoječi sistem za čiščenje kalužne vode na krovu. S tem se zagotovi skladnost z mednarodnimi predpisi o preprečevanju onesnaženja z nafto za varen izpust s krova.

prebilge right side 640x360

Stroškovno učinkovito čiščenje kalužne vode

Alfa Laval PreBilge je ekonomična in zanesljiva alternativa namestitve novega sistema za čiščenje kalužne vode ter predstavlja stroškovno učinkovito rešitev za nadgradnjo sistemov za čiščenje kalužne vode na ladji, ki trenutno ne izpolnjujejo mednarodnih zahtev za delovanje ali pa so za zagotovitev izpolnjevanja teh standardov potrebni visoki stroški obratovanja.

Separator oljnate vode PreBilge s preverjeno centrifugalno tehnologijo separacije učinkovito čisti vstopno kalužno vodo, preden vstopi v obstoječi sistem za čiščenje kalužne vode, bodisi da gre za gravitacijska koalescenčna sredstva ali drugo vrsto sistema.

S tem se zagotovi, da je očiščena kalužna voda, ki jo s krova izpusti obstoječi sistem za kalužno vodo, skladna z mednarodnimi predpisi glede vsebnosti nafte v vodi med 5 in 15 ppm – tudi kadar na ladjo nezaželeno vplivajo valovanje, nagibi in sunki na morju.

Neprekinjeno predhodno čiščenje oljnate kalužne vode

Sistem PreBilge, ki se ga namesti kot krogotok za predhodno čiščenje, obratuje neprekinjeno ter obstoječemu sistemu dovaja čist, neoporečen vstopni tok.  Posadki ni treba nadzorovati čiščenja, se odzivati na alarme za olje v vodi ali menjati filtrov.

Kompaktna, priročna enota

Ta kompaktni separator oljnate vode, ki ga je preprosto namestiti, je mogoče postaviti kjer koli v strojnici. Cevne priključke je mogoče namestiti poljubno, tako da bližina tanka s kalužno vodo na ladji ni potrebna.

Ekonomično čiščenje kalužne vode

Ker izpuste in vsebnost nafte nadzoruje obstoječi sistem, za PreBilge ni potrebna posebna odobritev tipa, prav tako pa ne vpliva na mednarodno spričevalo o preprečevanju onesnaževanja z nafto (IOPP) ladje. Zagotavlja usklajenost z zakonodajo ter znižuje stroške obratovanja, pri tem pa zagotavlja najdaljši možen čas razpoložljivosti za obratovanje z minimalnim naporom ter ne zahteva spreminjanja papirologije plovila. 

Kako deluje

Sestavni deli sistema

Alfa Laval PreBilge se dostavi kot modul, nameščen na nosilne enote. Obsega visokohitrostno diskovno centrifugo BWPX 303 s cedilom vstopnega toka, grelnikom ter vzorčnimi ventili ter dovodno ekscentrično vijačno črpalko. Vsebuje vgrajen električni sistem z zaganjalnikom ter sistem popolnoma avtomatskega krmiljenja, EPC 60.

Princip delovanja

Alfa Laval PreBilge se namesti kot neprekinjen krogotok za predhodno čiščenje, ki se začne in konča pri tanku s kalužno vodo. Kalužno vodo se potegne iz tanka za kalužno vodo ter dovede v diskovno centrifugo.

Kalužna voda, ki se jo bo separiralo, vstopi v dovod centrifuge ter se postopoma pospešuje, medtem ko se premika navzgor do zloženih diskov, kjer se odvija separacija vode, delcev in oljnih kapljic v rotirajočem centrifugalnem bobnu pri gravitacijski sili 6000 G.

Čista kalužna voda zapusti separator preko odtoka na vrhu bobna. Separirano olje, če ga je kaj, se neprekinjeno črpa v tanka za mulj.

V času običajnega obratovanja obratovalna voda zagotavlja, da drsno dno bobna ostane zaprto s pokrovom bobna. Med izpustom se drsno dno bobna spusti za kratek čas (manj kot sekundo), trdne delce pa se izvrže skozi odprtine za izpust.

Predhodno očiščena kalužna voda se vrne v tank za kalužno vodo, nato pa se jo dovaja do obstoječega sistema za čiščenje kalužne vode za preverjanje vsebnosti olja v vodi ter kasneje izpusti v mednarodne vode.

Ker vsebnost nafte in izpust s krova nadzoruje obstoječi sistem za čiščenje, ni potrebna nobena posebna odobritev tipa ali prilagoditev mednarodnega spričevala o preprečevanju onesnaževanja z nafto (IOPP) ladje.

Kapaciteta in razpon

PreBilge ima kapaciteto 500 l/h in je na voljo v naslednjih konfiguracijah:

  • 230 V, 380 V, 400 V, 415 V (50 Hz);
  • 230 V, 440 V, 575 V, 690 V (60 Hz).

Dodatne možnosti

Na voljo so naslednje dodatne možnosti za ogrevanje, odvisno od tega, kaj plovilo potrebuje:

  • parni grelnik,
  • električni grelnik,
  • ploščni toplotni izmenjevalniki,
  • brez grelnika, če ogrevanje zagotavlja zunanji grelnik.