Alfa Laval - Defender

Defender

Defender 500 zagotavlja visoko učinkovito čiščenje prezračevanih plinov iz okrova ročične gredi pri dizelskih in bencinskih motorjih. Enota zmanjša motorne emisije ter zagotavlja največjo možno zaščito turbopuhala ter hladilnika polnilnega zraka pri zaprtih sistemih okrova ročične gredi.

Defender 640x360

 Celovit sistem odzračevanja okrova ročične gredi

Separator oljne disperzije Alfa Laval Defender 500 do največje možne mere zmanjšuje emisije plinov iz okrova ročične gredi. Služi kot celovit sistem prezračevanja okrova ročične gredi, ki vključuje čiščenje plinov in vgrajen nadzor tlaka okrova ročične gredi. S ščitenjem turbopuhala in hladilnika polnilnega zraka Defender 500 pomaga ohranjati veliko zmogljivost motorja ter podaljša življenjsko dobo motorja v zaprtih odzračevalnih sistemih (CCV). Enota je zasnovana za namestitev na terenske, pomorske, železniške, vojaške in stacionarne motorje iz širokega spektra industrij. Med drugim jo je mogoče namestiti na gradbena vozila, tovorne ladje, trajekte in obrate za proizvodnjo električne energije z dizelskim pogonom. 

Defender 500 izpolnjuje zahteve zakonodaje o emisijah in zagotavljanju varstva okolja ter zdravja, ščiti pa tudi turbopuhalo v zaprtih sistemih odzračevanja (CCV) ter ne zahteva vzdrževanja.

Več kot 98-odstotna učinkovitost

Defender 500 uporablja tehnologijo centrifugalne separacije za čiščenje odzračenih plinov iz okrova ročične gredi. Iz plinov iz okrova ročične gredi se odstrani oljne kapljice in saje in se jih vrne v oljno korito. V turbopuhalo motorja ali v prezračevalni odvod se nato vrne samo čiste pline iz okrova ročične gredi. Učinkovitost čiščenja znaša več kot 98 %, kar je boljše kot pri večini tehnologij za odstranjevanje olja.

Vzdržljivost v težkem okolju

Ker ima posebne funkcije, je Defender 500 izredno odporen proti visokim obratovalnim temperaturam ter omogoča obratovanje pod različnimi koti; to so pogoji, s katerimi se pogosto soočamo na področju pomorstva, pri terenski uporabi ali na železniškem področju. Defender 500 zagotavlja veliko zmogljivost čiščenja ter obratovanje brez vzdrževanja tudi v najtežjih pogojih obratovanja motorja.

Skladnost z emisijskimi predpisi 

Sposobnost enote Defender 500, da do največje mere zmanjša oljne aerosolne delce in delce saj v plinu iz okrova ročične gredi, bo izdelovalcem industrijskih dizelskih in bencinskih motorjev z mnogih področij uporabe pomagala pri zagotavljanju skladnosti s strožjimi globalnimi emisijskimi predpisi (na primer 4. stopnje), ki veljajo od leta 2015 dalje.

Kapaciteta

Defender 500 ima kapaciteto do 500 litrov plina iz okrova ročične gredi na minuto ter se priporoča za uporabo z dizelskimi in bencinskimi motorji, ki imajo gibno prostornino, večjo od 16 litrov. Za več informacij o kapacitetah, ki so na voljo, glejte tabelo v nadaljevanju ter oddelek z dokumentacijo Defender 500, kjer si lahko prenesete brošuro o izdelku.

 

SMERNICE O KAPACITETAH

Delovna prostornina motorja (l)

Moč motorja (kW)

Plin iz okrova ročične gredi (l/min)

Defender 500 (enojna enota)

16 - 50

500 - 1000

100 - 500

Defender 500 (dvojna enota)

  50 - 80

1000 - 2000

500 - 1000

Defender 500 (trojna enota ali več)

 nad 80

nad 2000

nad 1000

 

Prednosti

  • Ohišje/okrov v celoti iz kovine, visokotemperaturna tesnila FKM (Viton), terenska turbina: optimizirano za najtežje terenske in visokotemperaturne naloge;
  • tehnologija zloženih diskov z veliko zmogljivostjo: učinkovitost čiščenja več kot 98 %;
  • integralni tlačni kontrolni ventil ohranja stabilen tlak v okrovu ročične gredi;
  • hidravlični pogon in kompaktna, robustna zasnova: ni potrebe po zunanjem pogonu, primerno za različne razmere in naloge;
  • povratek olja in ponovna uporaba pogonskega olja: minimalna poraba motornega olja;
  • maksimalno zmanjša usedline koksa s pomočjo dovodnega zraka (za obrate CCV);
  • maksimalno poveča učinkovitost turbopuhala;
  • dovodni zrak brez olja: maksimalno poveča zmogljivost hladilnika polnilnega zraka;
  • ščiti turbopuhalo in hladilnik polnilnega zraka: ohranja veliko zmogljivost motorja ter podaljša življenjsko dobo motorja v zaprtih odzračevalnih sistemih (CCV);
  • 90-stopinjski priključki za »mehek pretok«: izboljšane karakteristike pretoka;
  • »namesti in pozabi«, tesnilo enote Defender 500 prestane celotno življenjsko dobo: brez čiščenja, brez servisiranja, nadomestni deli niso potrebni;
  • dolga obratovalna življenjska doba: predvidoma 20.000 ur;
  • aktivno sesa pline iz okrova ročične gredi: brez padca tlaka;
  • širok obseg zmogljivosti: mogoča namestitev na kateri koli plinski ali dizelski motor, za večje kapacitete je mogoče namestiti več kot eno enoto;
  • izdelano in preizkušeno na Švedskem: visoka kakovost proizvodnje.

Kako deluje

Centrifugalna separacija

Plin iz okrova ročične gredi je treba nenehno odzračevati iz ohišja, da se prepreči čezmeren tlak. Separator oljne disperzije Defender 500 iz odzračenega plina odstrani oljne kapljice s pomočjo patentirane tehnologije diskovne centrifugalne separacije družbe Alfa Laval. Z namestitvijo enote Defender 500 neposredno na odzračni kanal okrova ročične gredi je mogoče hitro odstraniti oljne kapljice in jih vrniti v oljno korito.

Hidravlično gnano

Majhna in učinkovita turbina, ki jo poganja minimalni oljni tlak iz motorja, omogoča vrtenje centrifugalnega rotorja, opremljenega s stožčastimi diski. Vrtenje ustvarja centrifugalno silo, ki loči težje oljne kapljice in delce saj od odzračevanega plina. Olje in saje se z diskov potisne na zid ohišja separatorja, od koder odtečejo na dno komore ohišja, se pomešajo s povratnim pogonskim oljem ter odtečejo nazaj v oljno korito.

Očiščen plin se odzrači v okolico pri odprtem sistemu (OCV) ali vrne v dovod zraka motorja v primeru zaprtih sistemov odzračevanja okrova ročične gredi (CCV).

Integrirano krmiljenje tlaka

Poleg tega, da so ločena separatorska enota, rotirajoči zloženi diski delujejo tudi kot ventilator, ki izvleče plin iz okrova ročične gredi. Zato ni padca tlaka po vsej enoti. Interni ventil za uravnavanje tlak zagotavlja, da tlak okrova ročične gredi ostane v ustreznih mejah obratovanja, navkljub morebitnim variacijam tlaka. Vgrajena membrana in vzmet služita kot zaporni ventil, kadar se ustvari nizek tlak v verigi nižje od separatorja, ter zagotavljata krmiljenje ter s tem zaščito pred nizkim tlakom v okrovu ročične gredi.